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87개
5월 25일 14:00
NielsenIQ's Chief Technology Officer Mohit Kapoor Named Executive of the Year at Global Tech & AI Awards for Leading NIQ’s AI-Driven Tech Transformation
NielsenIQ (NIQ) is proud to announce that Mohit Kapoor, Chief Technology Officer, was named Executive of the Year at the inaugural Global Tech & AI Awards . This honor recognizes Mohit's exceptional leadership and visionary contributions to the te...
5월 25일 14:00
NIQ 최고기술책임자 모히트 카푸어 ‘글로벌 테크 & AI 어워드’서 올해의 경영자로 선정… NIQ AI 기반 기술 혁신을 주도한 공로 인정
닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 ‘NIQ’)는 최고기술책임자인 모히트 카푸어(Mohit Kapoor)가 제1회 ‘글로벌 테크 & AI 어워드(Global Tech & AI Awards) ’에서 올해의 경영자(Executive of the Year)로 선정되었다고 발표했다. 이러한 영예는 기술 산업, 특히 AI 기반 소...
5월 20일 11:10
NIQ: APAC Consumers Embrace Private Labels, While Name Brands Sustain Their Strength
NielsenIQ (NIQ), a leader in consumer intelligence, today released new insights from its Finding Harmony on the Shelf: 2025 Global Outlook on Private Label and Branded Products study, revealing that Asia Pacific consumers are redefining their bran...
5월 20일 11:10
NIQ, 아태지역에서 PB제품 인기 상승과 브랜드 제품 강세 동시에 나타나
소비자 인텔리전스 분야의 선두주자인 닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 ‘NIQ’)가 최신 보고서인 ‘진열대 위의 조화: 2025년 글로벌 PB 및 브랜드 제품 전망(Finding Harmony on the Shelf: 2025 Global Outlook on Private Label and Branded Products) ’ 연구에서 아태...
5월 9일 13:20
NielsenIQ Expands NIQ Product Insights, Enabling Retailers and Brands to Better Navigate Global Challenges from Tariffs
NielsenIQ (NIQ), the leader in consumer intelligence, today announced the global expansion of NIQ Product Insights (NPI), its market-leading solutions offering that provides CPG and retail enterprises with an extensive catalogue detailing the spec...
5월 9일 13:20
닐슨아이큐, NIQ 제품 인사이트를 확장해 소매업체와 브랜드가 관세로 인한 글로벌 과제를 더 잘 헤쳐나갈 수 있도록 지원
소비자 인텔리전스 분야의 선두주자인 닐슨아이큐(NielsenIQ, NIQ)는 오늘 NIQ 제품 인사이트(NIQ Product Insights, NPI)의 글로벌 확장을 발표했다. NPI는 CPG 및 소매업체에 소비자가 쇼핑할 때 찾는 특정 제품 속성(예: 영양, 지속 가능성, 청정 라벨 특성)을 설...
5월 6일 11:20
NIQ announces global data collaboration with The Trade Desk to enhance audience targeting
NIQ, a leading consumer intelligence company, today announced a strategic global collaboration with The Trade Desk, a global leader in advertising technology. The collaboration will integrate NIQ’s consumer intelligence and global insights on shop...
5월 6일 11:20
NIQ, 더 트레이드 데스크와 글로벌 데이터 협력을 통해 오디언스 타기팅 강화 발표
선도적인 소비자 인텔리전스 회사인 NIQ는 광고 기술 분야의 글로벌 리더인 더 트레이드 데스크(The Trade Desk)와 전략적 글로벌 협업을 오늘 발표했다. 이번 협업을 통해 NIQ의 소비자 인텔리전스와 쇼핑 행동에 대한 글로벌 인사이트를 더 트레이드 데스크의 플랫...
4월 17일 16:30
NIQ Unveils BASES AI Screener: Helping CPG Brands Thrive in the Age of Hyper-Innovation
NielsenIQ (NIQ), a leader in consumer intelligence, officially launched BASES AI Screener, combining NIQ’s expansive consumer panel datasets, extensive innovation database, and leading predictive models with AI’s ability to mimic human reactions f...
4월 17일 16:30
NIQ, BASES AI 스크리너 공개… 초혁신 시대 CPG 브랜드 성공 지원
소비자 인텔리전스 분야의 선두 기업인 닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 NIQ)는 NIQ의 방대한 소비자 패널 데이터 세트, 광범위한 혁신 데이터베이스, 선도적인 예측 모델과 아이디어를 선별하기 위해 인간의 반응을 모방하는 AI의 능력을 결합한 ‘BASES AI 스크리너(BAS...
4월 11일 11:40
NIQ Unveils Consumer Tech Industry Trends 2025 Report: Global Sales to Hit $1.29T
NielsenIQ (NIQ), a leading consumer intelligence company, today released its Consumer Tech Industry Trends 2025 report, forecasting global Consumer Tech & Durables sales to reach $1.29 trillion—driven by emerging markets, replacement cycles, and p...
4월 11일 11:40
NIQ, ‘소비자 기술 산업 트렌드 2025’ 보고서 공개… 글로벌 매출 1조2900억달러 예상
선도적인 소비자 인텔리전스 기업인 닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 NIQ)가 ‘소비자 기술 산업 트렌드 2025(Consumer Tech Industry Trends 2025)’ 보고서를 공개했다. 이 보고서는 신흥 시장의 성장, 교체 수요, 프리미엄 혁신에 힘입어 2025년 글로벌 기술 소비재 및 ...
4월 9일 13:45
NIQ Signs Definitive Agreement to Acquire Gastrograph AI Further Enhancing CPG Innovation Through AI-Driven Data, Platforms, and Capabilities
NielsenIQ (NIQ), a leader in consumer intelligence, today announced it has reached an agreement to acquire Gastrograph AI, a market leading discovery and inquiry platform for sensory insights. The acquisition further strengthens NIQ’s AI capabilit...
4월 9일 13:45
NIQ, 가스트로그래프 AI 인수를 위한 최종 계약 체결 - AI 기반 데이터, 플랫폼 및 역량을 통해 CPG 혁신을 더욱 강화
소비자 정보 분야를 선도하는 닐슨아이큐(NielsenIQ, NIQ)는 오늘 감각적 통찰력을 위한, 시장을 선도하는 발견 및 조사 플랫폼인 가스트로그래프 AI(Gastrograph AI)를 인수하기로 합의했다고 발표했다. 이번 인수는 NIQ의 AI 역량과 경쟁적 차별화를 더욱 강화해 C...
4월 8일 09:40
Revolutionizing Distribution Intelligence: NielsenIQ (NIQ) Launches Advanced Global Distribution Intelligence on Market Data Platform gfknewron®
NielsenIQ (NIQ), a leading market intelligence company, today announced the global launch of gfknewron® Supply Chain on its state-of-the-art gfknewron® platform. For the first time, an intuitive, always-on AI-enabled platform will offer global dis...
4월 8일 09:40
유통 인텔리전스의 혁신… 닐슨아이큐, 시장 데이터 플랫폼 gfknewron®에서 첨단 글로벌 유통 인텔리전스 출시
선도적인 마켓 인텔리전스 기업인 닐슨아이큐(NielsenIQ, NIQ)는 7일(이하 현지 시간) 최첨단 gfknewron® 플랫폼에서 gfknewron® 서플라이 체인(gfknewron® Supply Chain)을 글로벌 출시한다고 발표했다. 직관적인 상시 가동형 AI 기반 플랫폼이 처음으로 글로벌 유...
4월 2일 13:45
NIQ's Global Report Reveals Challenges and Opportunities for Private Label and Branded Product Growth
NielsenIQ (NIQ) today released Finding Harmony on the Shelf: 2025 Global Outlook on Private Label & Branded Products, a new report which offers an in-depth analysis of shifting global consumer attitudes around private label and branded products, c...
4월 2일 13:45
NIQ, PB 및 브랜드 제품 성장의 도전과 기회 조명
닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 ‘NIQ’)가 27일 ‘진열대 위의 조화: 2025년 글로벌 PB 및 브랜드 제품 전망(Finding Harmony on the Shelf: 2025 Global Outlook on Private Label & Branded Products)’을 발표했다. 이번 신규 보고서는 PB(자체 브랜드) 및 브랜드 제품...
3월 3일 16:00
NIQ Reports 7.3% Year-Over-Year Value Growth in Global Beauty Sector
NielsenIQ (NIQ), a leading consumer intelligence company, reveals that the global beauty industry is witnessing a solid 7.3% increase in year-over-year value. The Latin American and the Africa Middle East regions lead with the biggest growth, whil...
3월 3일 16:00
NIQ, 글로벌 뷰티 시장, 전년 대비 7.3% 성장… 소셜커머스가 성장 엔진으로 부상
글로벌 소비자 인텔리전스 기업인 닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 NIQ)가 발표한 최신 보고서에 따르면, 글로벌 뷰티 산업은 전년 대비 7.3%의 매출 성장을 기록했다. 라틴 아메리카와 아프리카 중동 지역이 가장 큰 성장률을 보였으며, 북미와 서유럽도 각각 +7.8%, +7...
2월 25일 10:45
NIQ Navigates Clients Forward with Strategic Analytics & Insights Solutions
NielsenIQ (NIQ), the world’s leading consumer intelligence company, announced the launch of its new Strategic Analytics & Insights organization. By integrating Advanced Analytics Consulting, Consumer & Marketing Insights, and BASES—and leveraging ...
2월 25일 10:45
NIQ, 전략적 분석 및 인사이트 솔루션으로 고객사의 미래를 이끌다
세계 최고의 소비자 인텔리전스 기업인 닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 NIQ)가 새로운 전략적 분석 및 인사이트(Strategic Analytics & Insights) 조직을 출범한다고 발표했다. 이 새로운 조직은 고급 분석 컨설팅, 소비자 및 마케팅 인사이트, BASES를 통합하고 NIQ의 ...
2024년 12월 12일
15:35
NIQ, World Data Lab, and SPATE launch “Beauty Futures” Report - A guide to generational journeys of global beauty buyers
NielsenIQ (NIQ) collaborated with World Data Lab and SPATE to release a comprehensive generational report purely focused on the beauty market in the next decade. The report reveals key insights into generational preferences, spending habits, value...
2024년 12월 12일
15:35
닐슨아이큐, 월드데이터랩 및 스페이트와 함께 글로벌 뷰티 구매자의 세대별 여정을 안내하는 ‘뷰티 퓨처스’ 보고서 발간
닐슨아이큐(NIQ)가 월드데이터랩(World Data Lab) 및 스페이트(SPATE)와 협력하여 향후 10년간의 뷰티 시장에만 초점을 맞춘 종합적인 세대별 보고서, 뷰티 퓨처스(Beauty Futures) 보고서 를 발간했다. 이 보고서는 세대별 선호도, 지출 습관, 가치관, 우선순위, 동...
2024년 12월 4일
11:55
NIQ Releases 2025 CMO Outlook Report
NIQ, the world’s leading consumer intelligence company, recently launched its annual CMO Outlook report, which highlights the evolving priorities and concerns of senior marketing leaders around the world. This year’s edition explores how marketers...
2024년 12월 4일
11:55
닐슨아이큐, 2025년 CMO 전망 보고서 발간
세계 선두의 소비자 정보 기업인 닐슨아이큐(NIQ)는 전 세계 고위 마케팅 리더들의 변화하는 우선순위와 우려 사항을 조명한 연례 CMO 전망 보고서를 최근 발간했다. 올해의 에디션에서는 마케팀 담당자들이 2025년 전략 계획에서 역풍과 순풍을 어떻게 헤쳐나가는지...
2024년 11월 14일
14:20
NIQ Report Highlights Top Trends Shaping Tech & Durables Spending in 2025
NielsenIQ (NIQ), the world’s leading consumer intelligence company, has released its State of Tech & Durables (T&D) Report, spotlighting critical trends set to drive growth in the sector. As brands prepare for a year of evolving consumer preferenc...
2024년 11월 14일
14:20
NIQ 보고서, 2025년 기술 및 내구재 지출 형성의 주요 트렌드 집중 조명
세계적인 소비자 정보 분석 기업 닐슨아이큐(NielsenIQ, 이하 NIQ)가 ‘기술 소비재 및 내구재 현황 보고서(State of Tech & Durables (T&D) Report)’를 발표하고 이 분야의 성장을 이끌 주요 트렌드를 집중 조명했다. 브랜드들이 발전하는 소비자 선호도에 대비하여 ...
2024년 10월 22일
15:00
NIQ Mid-Year Consumer Outlook 2025: Asia Pacific Consumers Embrace Resilience and Intentional Spending
NielsenIQ (NIQ), the world’s leading global consumer intelligence company, in its Mid-Year Consumer Outlook (MYCO) report reveals that Asia Pacific consumers are shifting from cautious spending to intentional consumption. The semi-annual study off...
2024년 10월 22일
15:00
아시아-태평양 지역의 소비자들 ‘목적 소비’로 소비 회복세
세계적인 글로벌 소비자 정보 분석 기업인 닐슨아이큐(NielsenIQ)는 ‘연중 소비자 전망: 2025년 가이드(Mid-Year Consumer Outlook:Guide to 2025)’ 보고서에서 아시아-태평양 지역 소비자들의 소비가 신중한 소비에서 목적 있는 소비로 변화하고 있다고 밝혔다. 반...
2024년 10월 4일
17:55
NielsenIQ Mid-Year Consumer Outlook: Guide to 2025 Reveals Catalysts to Change in Key Verticals Across Industries
NielsenIQ (NIQ), the world’s leading global consumer intelligence company, has released its much-anticipated Mid-Year Consumer Outlook: Guide to 2025 report, identifying macro catalysts across industries. The forward-looking study found consumers ...
2024년 10월 4일
17:55
닐슨아이큐 ‘연중 소비자 전망: 2025년 가이드’ 보고서 발표
세계적인 글로벌 소비자 정보 기업 닐슨아이큐(NielsenIQ)가 ‘연중 소비자 전망: 2025년 가이드(Mid-Year Consumer Outlook: Guide to 2025)’ 보고서를 발간하고 산업 전반에 걸쳐 변화를 가져올 핵심 동인을 소개했다. 이 미래 지향적 연구에 따르면 불확실성에도 ...
2024년 9월 20일
14:30
NIQ Unveils Groundbreaking AI Tools for CPG Brands at FastCompany Innovation Festival 2024 Providing Human-Powered Insights at the Speed of AI
NielsenIQ (NIQ), the world’s leading global consumer intelligence company, announced two breakthroughs in artificial intelligence that further validate its leadership position. BASES AI and the CPG industry’s first large language model will help N...
2024년 9월 20일
14:30
NIQ, 패스트컴퍼니 이노베이션 페스티벌 2024에서 AI 속도로 인간 기반 인사이트를 제공하는 획기적인 CPG 브랜드용 AI 도구 공개
선도적인 글로벌 소비자 정보 분석 기업 닐슨IQ(NielsenIQ)가 리더십 위치를 다시 한번 입증하는 인공지능 분야의 두 가지 획기적인 성과를 발표했다. BASES AI와 CPG 업계 최초의 대규모 언어 모델은 NIQ 고객이 책임감 있는 AI의 힘을 활용해 혁신을 주도하고 시장...
2024년 9월 13일
11:00
Future Trends in Beauty Available in new NielsenIQ (NIQ) Global Beauty Innovation Report
In the ever-evolving beauty industry, understanding and fulfilling meaningful consumer needs has become paramount, especially following significant shifts post COVID-19. NIQ today released its Global Beauty Innovation Report, powered by NIQ BASES ...
2024년 9월 13일
11:00
닐슨IQ, 새로운 글로벌 뷰티 혁신 보고서에서 뷰티 산업의 미래 트렌드 제시
끊임없이 발전하고 있는 뷰티 업계에서 소비자의 의미 있는 니즈를 이해하고 충족하는 것은 가장 중요한 일이 되었고, 특히 포스트 코로나19 시대에 큰 변화를 겪으면서는 더욱 그렇다. NIQ는 14개 시장의 뷰티 산업 혁신 현황과 미래 트렌드를 종합적으로 파악할 수...
2024년 8월 2일
11:10
NielsenIQ and JD Worldwide Jointly Release the 2024 White Paper on China Cross-Border Import Consumption Trends
Recently unveiled by NielsenIQ (NIQ) and JD Worldwide, JD.com’s one-stop ecommerce channel for imported goods, the 2024 White Paper on China Cross-Border Import Consumption Trends (“White Paper”) highlights that the industry has entered an advance...
2024년 8월 2일
11:10
닐슨IQ-JD 월드와이드, 2024년 중국 해외직구 소비 트렌드 백서 공동 발간
닐슨IQ(NielsenIQ, NIQ)와 JD닷컴(JD.com)의 수입품 원스톱 전자상거래 채널인 JD 월드와이드(JD Worldwide)가 ‘2024년 중국 해외직구 소비 트렌드 백서(2024 China Cross-Border Import Consumption Trends, 이하 백서)’를 공개하고 이 업계가 업그레이드와 성장 단...
2024년 7월 30일
11:10
Shoppers in Asia embrace change: NIQ 2024 Shopper Trends report unveils five key trends shaping the future of grocery shopping
The grocery landscape in Asia is undergoing a dynamic transformation, driven by evolving consumer values and economic realities. The 2024 Shopper Trends report by NIQ, a leading authority in consumer intelligence, sheds light on trends in shopper ...
2024년 7월 30일
11:10
변화를 수용하는 아시아 쇼핑객들: 2024년 NIQ 쇼퍼 트렌드 보고서, 식료품 쇼핑의 미래를 형성할 5가지 주요 트렌드 공개
아시아의 식료품 엽계는 발전하는 소비자 가치와 경제 현실에 따라 역동적인 변화를 겪고 있다. 소비자 인텔리전스 분야의 선두를 이끄는 기업인 닐슨아이큐(NIQ)의 ‘2024 쇼퍼 트렌드 보고서’에서는 쇼핑객의 소매 채널 선택, 장바구니 크기, 쇼핑 빈도의 현황에 대...
2024년 7월 26일
10:45
NIQ Releases 2023 Environment, Social and Governance (ESG) Progress Report
NielsenIQ (NIQ), the world’s leading consumer intelligence company, has released its second Environmental, Social and Governance (ESG) Progress Report detailing the Company’s ESG priorities, how it embeds inclusive, sustainable principles into its...
2024년 7월 26일
10:45
NIQ, 2023년 환경·사회·거버넌스 진행 보고서 발표
세계 일류 소비자 인텔리전스 회사인 닐슨IQ (NielsenIQ, 이하 NIQ)가 두 번째 환경·사회·지배구조(ESG) 진행 보고서(Environmental, Social and Governance (ESG) Progress Report)를 공개했다. 이 보고서는 회사의 ESG 우선순위, 포용적이고 지속 가능한 원칙을 비...
2024년 7월 11일
11:15
NielsenIQ (NIQ) Unleashes the Power of a Connected User Experience With Consumer Panel and Retail Measurement Data Integrated on the NIQ Discover Platform
NielsenIQ (NIQ) today announced the launch of an integrated user experience for its Consumer Panel clients globally. This brings the Full View of Retail measurement and Consumer Panel data to life on a single platform, NIQ Discover. With a focus o...
2024년 7월 11일
11:15
닐슨아이큐, 소비자 패널 및 리테일 측정 데이터 통합된 NIQ Discover 플랫폼으로 연결된 사용자 경험 제공
닐슨아이큐(NIQ)는 10일(현지 시간) 전 세계 소비자 패널 고객을 위한 통합 사용자 환경을 출시한다고 발표했다. 이로써 소매 측정 및 소비자 패널 데이터의 전체적인 뷰(Full View)를 단일 플랫폼인 NIQ Discover에서 확인할 수 있게 되었다. 고객 경험을 향상시키...
2024년 7월 4일
11:10
NIQ Activate Platform Now Available on Microsoft Azure Marketplace
NielsenIQ (NIQ) today announced the availability of NIQ Activate in the Microsoft Azure Marketplace , an online store providing applications and services for use on Azure. NIQ customers can now take advantage of the productive and trusted Azure cl...
2024년 7월 4일
11:10
NIQ 액티베이트 플랫폼, 마이크로소프트 애저 마켓플레이스에서 제공
닐슨IQ(NIQ)가 애저에서 사용할 수 있는 애플리케이션과 서비스를 제공하는 온라인 스토어인 마이크로소프트 애저 마켓플레이스 (Azure Marketplace)에서 ‘NIQ 액티베이트(NIQ Activate)’를 제공한다고 3일(현지 시간) 발표했다. 이제 NIQ 고객은 생산적이고 신뢰할 ...
2024년 6월 27일
14:35
NielsenIQ (NIQ) Collaborates With SPAR International to Offer Spaceman Services Across the Globe
NielsenIQ (NIQ), a global leader in consumer intelligence, proudly announces its strategic collaboration with SPAR International BV, facilitating the integration of NIQ Spaceman services. NIQ will offer its space management services to SPAR countr...
2024년 6월 27일
14:35
닐슨IQ, SPAR 인터내셔널과 협력해 전 세계에 ‘스페이스맨’ 서비스 제공
소비자 정보 분야의 글로벌 리더인 닐슨IQ(NielsenIQ, 이하 NIQ)가 SPAR 인터내셔널(SPAR International BV)과 전략적으로 협력해 ‘NIQ 스페이스맨(NIQ Spaceman)’ 서비스 통합을 촉진한다고 발표했다. NIQ는 전 세계 SPAR 국가 조직에 공간 관리 서비스를 제공할 예...
2024년 6월 19일
10:35
NIQ and World Data Lab unveil “Spend Z” Report
NielsenIQ (“NIQ”) collaborated with World Data Lab ( WDL) to issue the first of its kind, comprehensive generational spending report purely focused on Gen Z. The research and analysis presented in the “Spend Z” report highlights NIQ’s commitment t...
2024년 6월 19일
10:35
NIQ와 월드 데이터 랩 ‘스펜드 Z’ 보고서 발표
닐슨IQ(“NIQ”)가 월드 데이터 랩(World Data Lab, WDL)과 협력하여 순전히 Z세대에 초점을 맞춘 동일한 종류에서 최초의 포괄적인 세대 간 지출 보고서를 발행했다. ‘스펜드 Z(Spend Z)’ 보고서에 제시된 연구 및 분석은 실행 가능한 시장 통찰력을 제공하려는 NIQ의...
2024년 5월 16일
15:30
NielsenIQ launches GenAI-based tool NIQ Ask Arthur into NIQ Discover empowering users to unlock the power of data
NielsenIQ (NIQ), the world leader in measurement and data analytics, is excited to announce that ‘NIQ Ask Arthur’- a groundbreaking GenAI-driven tool—has been integrated into NIQ Discover. This transformative solution offers AI-guided global searc...
2024년 5월 16일
15:30
닐슨IQ, 사용자가 데이터의 힘을 활용하도록 지원하는 생성형 AI 기반 도구 ‘NIQ 애스크 아서’를 NIQ 디스커버에 통합해 출시
측정 및 데이터 분석 분야의 세계적 리더인 닐슨IQ(NielsenIQ, NIQ)가 획기적인 생성형 AI 기반 툴인 ‘NIQ 애스크 아서(NIQ Ask Arthur)’를 NIQ 디스커버(NIQ Discover)에 통합했다고 발표했다. 이 혁신적인 솔루션은 AI 기반 글로벌 검색과 개인화된 추천을 제공하...
2023년 7월 6일
09:35
NIQ and GfK Receive Clearance for Their Planned Combination From the European Commission
NielsenIQ (NIQ) and GfK SE (GfK) have today received clearance by the European Commission for their planned combination. The European Commission has approved the proposed combination of NIQ and GfK, thereby allowing for completion of the transacti...
2023년 7월 6일
09:35
NIQ-GfK 합병 계획, EU 집행위원회 승인
닐슨IQ(NielsenIQ, 이하 NIQ)와 GfK SE(이하 GfK)는 오늘 유럽연합(EU) 집행위원회로부터 합병 계획을 승인받았다. EU 집행위원회가 NIQ와 GfK의 합병을 승인함으로써 양사는 세계 최고의 컨슈머 인텔리전스 기업으로 거듭날 초석을 마련했다. EU 집행위원회는 GfK의...
2022년 12월 1일
11:35
NielsenIQ Releases New Report Focusing on Sustainability’s Impact on Consumer-Packed Goods Industry
Today, NielsenIQ released “The Changing Climate of Sustainability,” a new report focused on the impact of climate change on the consumer-packaged goods industry. Over the next five years, it is anticipated that governance and cost, will force manu...
2022년 12월 1일
11:35
닐슨IQ, ‘지속 가능성이 소비재 산업에 미치는 영향’ 조명한 새로운 보고서 공개
닐슨IQ(NielsenIQ)가 기후 변화가 소비재 산업에 미치는 영향을 조명한 새로운 보고서 ‘변화하는 지속 가능성 풍경(The Changing Climate of Sustainability)’을 공개했다. 보고서에 따르면 앞으로 5년간 제조업계, 브랜드, 소매업계가 지배 구조와 비용으로 실질적...
2022년 11월 30일
11:10
NielsenIQ Announces New Chief Financial Officer
NielsenIQ, the leading global consumer intelligence company, today announced that Michael (Mike) Burwell will join the company as Chief Financial Officer, effective January 3, 2023. Burwell brings a wealth of experience in capital markets and glob...
2022년 9월 28일
10:50
NielsenIQ BASES introduces BASES Creative Product AI, a new way to test, screen and optimize product formulations.
NielsenIQ BASES, the global leader in new product and innovation development, is pleased to announce a breakthrough in how products are tested, screened, and optimized using BASES Creative Product AI. BASES Creative Product AI was built using over...
2022년 9월 28일
10:50
닐슨IQ BASES, 제품 제형 검사·분류·최적화하는 ’BASES 크레이에티브 프러덕트 AI’ 출시
신제품 및 혁신 개발 분야를 선도하는 세계적 기업 닐슨IQ BASES(NielsenIQ BASES)가 ’BASES 크리에이티브 프러덕트 AI(Creative Product AI)’를 활용하는 획기적인 제품 시험·검사·최적화 방법을 발표했다. BASES 크리에이티브 프러덕트 AI는 성능을 예측하고, 제품...
2022년 7월 26일
10:50
NielsenIQ and Gorillas Sign a Cooperative Relationship to Enhance “Quick Commerce” Read and Insights
Today, Gorillas and NielsenIQ announced a cooperation agreement to connect the agility of the quick-delivery and the power of the big data. Our cooperative relationship will bring manufacturers more detailed insights to enable their businesses to ...
2022년 7월 26일
10:50
닐슨IQ-고릴라스, 퀵 커머스 분석 및 인사이트 강화 위한 협약 체결
고릴라스(Gorillas)와 닐슨IQ(NielsenIQ)가 빠른 배송의 민첩성과 빅데이터의 힘을 통합하기 위한 협약을 체결했다고 25일 발표했다. 이번 협약으로 제조업체들은 더욱 자세한 통찰을 얻어 빠른 속도와 세분화를 통해 사업 성장에 박차를 가할 수 있게 됐다. 닐슨IQ...
2022년 7월 21일
20:00
NielsenIQ BASES Announces The 2022 Design Impact Award Winners
NielsenIQ is pleased to announce the 2022 recipients of the seventh annual NielsenIQ BASES Design Impact Awards for the consumer-packaged goods (CPG) industry. The global competition recognizes and celebrates best-in-class package redesigns, and t...
2022년 7월 21일
20:00
닐슨IQ, 2022 베이스 디자인 임팩트 어워드 수상작 발표
닐슨IQ(NielsenIQ)가 올해로 제7회를 맞은 ‘닐슨IQ 베이스 디자인 임팩트 어워드(NielsenIQ BASES Design Impact Awards)’의 수상작을 발표했다. 닐슨IQ의 베이스 디자인 임팩트 어워드는 소비재(CPG) 기업이 선보인 최고의 패키지 리디자인(package redesign)과 패...
2022년 7월 21일
15:40
NielsenIQ Releases a New Report Focusing on Inflation’s Impact on Small and Medium Brands
NielsenIQ previews findings from the Brand Balancing Act, a global study providing a perspective on how consumers perceive small and medium-sized brands in the new inflationary marketplace. Amid supply chain challenges, inflationary pressures, and...
2022년 7월 21일
15:40
닐슨IQ, 인플레이션이 중소 브랜드에 미치는 영향에 관한 새 보고서 발표
닐슨IQ(NielsenIQ)가 새로운 인플레이션 시장(inflationary marketplace)에서 중소 브랜드에 대한 소비자의 인식에 대한 분석을 제공하는 글로벌 연구인 ‘브랜드 밸런싱 액트(Brand Balancing Act)’의 결과를 발표했다. 공급망 문제, 인플레이션 압력, 소비자의 신중...
2022년 7월 4일
09:30
NielsenIQ and GfK to Combine, Creating a Leading Global Provider of Information and Analytics in Consumer and Retail Measurement
NielsenIQ and GfK SE (“GfK”), two leaders in global information services, today announced a definitive agreement through which the companies plan to combine, creating new capabilities in the consumer and retail measurement industry. Powered by sta...
2022년 6월 28일
11:45
NielsenIQ Accelerates Expansion of Global Retail Strategy with Addition of Retail Lab Leader, Dawn E. Norvell
NielsenIQ has strengthened its leading global retail practice with the addition of Dawn E. Norvell as Global Head of the newly formed NielsenIQ Retail Lab. In her new role, Norvell will lead a progressive team created to better identify retail cli...
2022년 6월 28일
11:45
닐슨IQ, 리테일랩 총괄에 던 E. 노벨 임명하고 글로벌 소매 전략 확대 가속
닐슨IQ(NielsenIQ)는 새롭게 신설한 ‘닐슨IQ 리테일랩(NielsenIQ Retail Lab)’의 글로벌 총괄로 던 E. 노벨(Dawn E. Norvell)을 영입하고 선도적인 글로벌 소매 부문 실행을 강화했다. 노벨은 새로운 직책을 맡아 고객의 요구사항을 더욱 효과적으로 파악하고, 솔루...
2022년 6월 9일
22:00
NielsenIQ announces Tracey Massey as Chief Operating Officer
Today, NielsenIQ, a global information services company, has named Tracey Massey as the company’s first Chief Operating Officer (COO). Reporting to the Chief Executive Officer and will oversee all commercial and product aspects, responsible for re...
2022년 6월 9일
22:00
닐슨IQ, 최고운영책임자에 트레이시 매시 선임
세계적 정보 서비스 기업 닐슨IQ(NielsenIQ)가 트레이시 매시(Tracey Massey)를 첫 최고운영책임자(COO)로 임명했다. 트레이시는 앞으로 매출, 제품 개발 계획, 사업부 전략을 포함하는 홍보 및 제품 부문뿐만 아니라 닐슨IQ가 마주할 시장 내 모든 부문을 관장한다....
2022년 6월 8일
11:20
NielsenIQ Acquires CGA to Build Market-Leading On-Premise Measurement Capabilities
Today, NielsenIQ, a global information services company, announced the acquisition of CGA, the definitive provider of on-premise insights. This acquisition builds on NielsenIQ’s 2009 investment in CGA and will deliver the most innovative and granu...
2022년 6월 8일
11:20
닐슨IQ, CGA 인수로 시장 선도적 온프레미스 주류 판매 측정 기능 구축 도모
글로벌 정보 서비스 회사 닐슨IQ(NielsenIQ)가 온프레미스(바, 레스토랑 등에서 주류를 현장 판매하는 것) 인사이트 제공업체 CGA를 인수한다고 7일 발표했다. 이번 인수는 2009년 닐슨IQ가 CGA에 투자한 것을 기반으로 이뤄졌다. 이는 고객사의 성장 달성을 지원한...
2022년 5월 17일
15:30
NielsenIQ Launches Retail Media Solution to Monetize Assets and Measure ROI for Retailers
Today, NielsenIQ, a global information services company, announced the launch of NielsenIQ Activate; a software-as-a-service (SaaS) solution that enables retailers to accelerate revenue opportunities through retail media and comprehensive customer...
2022년 5월 17일
15:30
닐슨IQ, 소매업체의 자산 수익화·ROI 측정 돕는 소매 미디어 솔루션 출시
글로벌 정보 서비스 업체인 닐슨IQ(NielsenIQ)가 16일 ‘닐슨IQ 액티베이트(NielsenIQ Activate)’를 출시했다고 발표했다. 이는 맞춤형 프로모션 제안으로 쇼핑객을 활성화(activate)하는 포괄적인 고객 인사이트와 소매 미디어로 소매 업체가 수익 기회를 넓힐 수 있...
2022년 3월 22일
15:40
NielsenIQ Acquires Retail AI Platform Provider ciValue
Today, NielsenIQ announced they have acquired ciValue, a SaaS (Software as a Service) vendor of choice for retailers globally that powers loyalty programs with advanced AI technology. With this acquisition, NielsenIQ’s Retail Media vertical takes ...
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